Evo još jedne godišnje liste filmova, ovaj put radi se o filmovima, koje sam pogledao tokom protekle 2014. Po meni, najbolji film koji sam pogledao je britanski Locke (2013), koji je sa minimalnim sredstvima uspio napraviti istinitu dramu u životu jednog čovjeka, i to koji se vozi u svome automobilu jedne noći. To je ujedno i jedini film koji sam ocjenio s pet zvjezdica 2014. godine.
Od ostalih ostvarenja, preporučujem holandsku dramu The Broken Circle Breakdown, horor Dead Birds, Mr. Nobody, srbijanski Neprijatelj, klasik Kramer vs Kramer, The Babadook, kao i ostale filmove, kojima sam dao četiri zvjezdice.
Evo liste, ukupno 106 filmova, poredanih po hronologiji gledanja.
- Stoker ***
- The Wolf of Wall Street ***
- Seeking Justice **
- Klassefesten 2 **
- The Wicker Man (2006) **
- Ender’s Game **
- Insidious: Chapter 2 ****
- The Broken Circle Breakdown ****
- Sharknado *
- Den du frygter **
- The Descent **
- Barbara ***
- Pacific Rim **
- Obrana i zaštita ***
- The Alamo (2004) ***
- Blue Jasmine ****
- Le Passé ***
- Snowpiercer **
- Passengers **
- Jagten ****
- The Machine (2013) **
- Rec (2007) ***
- You’re Next **
- Dead Birds ****
- The Invisible **
- Mr. Nobody ****
- Kolbøttefabrikken *
- The Campaign **
- The Promotion **
- Her ***
- After the Dark ***
- Goodbye World **
- The Returned **
- Robocop (2014) *
- Enemy ****
- Sanctum **
- Dawn of the Planet of the Apes ***
- Nothing Left to Fear **
- After (2012) **
- Oculus ***
- Paranormal Activity: The Marked Ones **
- Under The Skin **
- The Best Offer ***
- We’re the Millers **
- The Secret Life of Walter Mitty ***
- The Sacrament **
- The Unknown Woman ***
- Before Midnight ****
- Transcendence ***
- Badlands ****
- Scenic Route ***
- Neprijatelj ****
- Last Night (1998) *
- The Aggression Scale *
- Sabotage **
- Joy Ride **
- The Rapture **
- The World’s End ***
- The Bunker (2001) ***
- Love (2011) ***
- Sex Tape *
- Kramer vs Kramer ****
- Mama *
- Cockneys vs Zombies *
- The Unbelievers (doc.) ***
- Alien Abduction *
- The Pact ***
- The Tall Man *
- The Host *
- Would You Rather *
- Kapgang ***
- Katyn ***
- Seeking A Friend For The End Of The World **
- Shattered Glass ***
- Godzilla (2014) **
- 7500 *
- Elena ***
- Escape Plan **
- Lucy **
- Edge of Tomorrow ***
- Big Ass Spider! *
- Luther (2003) ***
- Locke *****
- Breaker Morant ***
- Cleaner **
- Below ***
- Safety Not Guarantied **
- Extraterrestrial **
- The Rover ***
- Deliver Us From Evil **
- The Purge: Anarchy ***
- Noah **
- 2 Days In New York *
- Artifact (doc.) ***
- Let’s Be Cops **
- Interstellar ****
- Autómata **
- The Signal ***
- The New Daughter *
- Zeitgeist (doc.) ****
- Max Havelaar ***
- American Gangster ***
- The Babadook ****
- Ida ***
- Predestination ****
- A Man Who Knew Too Little **
Comments: 0